کرایہ منافع
دیکھیں کہ اکثر بھولی جانے والی مدات نکالنے کے بعد کرایہ ہر سال کتنا فیصد منافع دیتا ہے۔
اعداد و شمار ویتنامی قانون کے مطابق ہیں، ہر ماخذ اور تاریخ کے حوالے کے ساتھ۔
نتائج
خالص کرایہ منافع
3.40%
سالانہ، گھر کی قیمت جمع خریداری اخراجات پر
ویتنام · VND
- مجموعی کرایہ منافع
- 4.80%
- سالانہ خالص آمدنی
- ₫102,480,000
اگر یہی ₫3,017,200,000 رقم 5% شرح پر بچت میں رکھی جائے تو سالانہ ₫150,860,000 منافع ملتا ہے۔
تفصیلی بریک ڈاؤنخالص آمدنی: ₫102,480,000
- وصول شدہ کرایہ
- ₫132,480,000
- کرایہ داری انتظامی فیس
- ₫0
- مرمت کا ذخیرہ
- ₫30,000,000
- کرایہ کی آمدنی پر ٹیکس
- ₫0
- خالص آمدنی
- ₫102,480,000
- خریداری کے اخراجات
- ₫17,200,000
- گھر کی قیمت جمع خریداری اخراجات
- ₫3,017,200,000
خالص منافع سال میں وصول شدہ کرائے میں سے کرایہ داری انتظامی فیس، مرمت کا ذخیرہ اور ٹیکس نکال کر، گھر کی قیمت جمع خریداری اخراجات پر تقسیم کر کے نکالا جاتا ہے۔ مجموعی منافع سال کے کرائے کو گھر کی قیمت پر تقسیم کر کے نکالا جاتا ہے۔
نوٹ
اس صفحے پر موجود ہر عدد ایک تخمینہ ہے، جو آپ کے درج کردہ اعداد اور ویتنامی قانون کی طے شدہ ڈیفالٹ اقدار پر مبنی ہے، ہر قدر کے ساتھ درج تصدیق کی تاریخ تک درست۔ یہ مالی، قانونی یا ٹیکس سے متعلق مشورہ نہیں ہے۔ اصل شرح سود، فیس اور ٹیکس کا تعین لین دین کے وقت آپ کا بینک، نوٹری دفتر اور ٹیکس دفتر کرتے ہیں۔ کوئی بھی معاہدہ دستخط کرنے سے پہلے ان سے تصدیق کر لیں۔ یہ سائٹ آپ کے درج کردہ اعداد محفوظ نہیں کرتی؛ یہ صرف صفحے کے پتے میں موجود ہوتے ہیں۔
آپ کے تبدیل کرنے کے قابل فرض
خالی ہونے کی شرح
8%
فرض
سال کے اس حصے کا فیصد جب گھر خالی رہتا ہے۔
کرایہ داری انتظامی فیس
0%
فرض
اگر آپ منتظم کو ادائیگی کرتے ہیں تو درج کریں۔
مرمت کا ذخیرہ
1%
فرض
ہر سال مرمت اور آلات کی تبدیلی کے لیے الگ رکھی جانے والی گھر کی قیمت کا فیصد۔
ڈپازٹ شرح سود
5%
فرض
اگر یہی رقم بچت میں رکھی جائے تو ہر سال ملنے والا منافع۔
خریداری کے اخراجات
₫17,200,000
گھر خریداری کے اخراجات کے ٹول سے لیا گیا
گھر خریداری کے اخراجات کے ٹول کے مطابق، خریدار کی طرف سے ادا کیے جانے والے ٹیکس اور فیسیں۔
ٹیکس سے متعلق فرضکرایہ کی آمدنی پر ٹیکس₫0
کرائے پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس (VAT)
5%
ماخذ: Luật Thuế giá trị gia tăng số 48/2024/QH15
پورے سال کے کرائے پر لاگو فیصد، صرف اس وقت جب کرایہ حد سے تجاوز کرے۔
کرائے پر ذاتی آمدنی ٹیکس
5%
ماخذ: Luật Thuế thu nhập cá nhân số 109/2025/QH15
حد سے زیادہ کرائے کے حصے پر لاگو فیصد۔
ٹیکس حد
₫1,000,000,000
ماخذ: Nghị định 141/2026/NĐ-CP
اگر سال کا کرایہ اس رقم سے تجاوز نہ کرے تو دونوں ٹیکس واجب نہیں۔
ابھی کوئی ٹیکس نہیں: سال کا کرایہ حد سے تجاوز نہیں کرتا۔
ٹیکس = پورے سال کے کرائے پر 5% + ₫1,000,000,000 سے زیادہ حصے پر 5%۔ اگر سال کا کرایہ ₫1,000,000,000 سے زیادہ نہ ہو تو کوئی ٹیکس نہیں۔
یہ ٹول فرض کرتا ہے کہ مالک مکان ایک مقیم فرد ہے۔ غیر مقیم مالک مکان پر مختلف طریقے سے ٹیکس لگتا ہے اور یہاں اس کا حساب شامل نہیں۔
لنک میں صرف وہ اعداد شامل ہیں جو آپ نے درج کیے ہیں۔ سائٹ ان کی کوئی کاپی محفوظ نہیں رکھتی۔
متعلقہ اصطلاحات
- رجسٹریشن فیس (lệ phí trước bạ)
خریدار کی طرف سے گھر کی ملکیت رجسٹر کرواتے وقت ریاست کو یک بار ادا کی جانے والی رقم، جو گھر کی قیمت کے فیصد کے طور پر طے ہوتی ہے۔
- نوٹری فیس
نوٹری دفتر کی وہ فیس جو گھر کی خرید و فروخت کے معاہدے کی توثیق پر وصول کی جاتی ہے، جو معاہدے کی مالیت کے درجات کے مطابق طے ہوتی ہے۔
- ثانوی مارکیٹ
ملکیت کی سند رکھنے والا گھر موجودہ مالک سے دوبارہ خریدنا۔
مزید جانیں
- کرائے کی آمدنی کا تناسب کیسے پڑھیں
مجموعی اور خالص کرایہ تناسب میں فرق، کون سے اخراجات منہا کرنے ہیں، اور فہرست میں دکھایا گیا تناسب آپ کی اصل آمدنی سے زیادہ کیوں ہوتا ہے۔
- قانونی حوالہ جات