مرکزی مواد پر جائیں

ملک یا علاقہ

جاپان · JPY
HomeCalc

قانونی حوالہ جات

جاپان میں گھر خریدنا صرف قیمت سے زیادہ لاگت رکھتا ہے۔ خریدار زمین، عمارت اور قرض دہندہ کے رہن کی رجسٹریشن پر رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税) ادا کرتا ہے، یہ رجسٹریشن کرنے والے عدالتی دستاویز نویس (司法書士) کو فیس دیتا ہے، معاہدوں پر اسٹامپ ٹیکس (印紙税) ادا کرتا ہے، اور چند ماہ بعد صوبے کو جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税) ادا کرتا ہے۔ ان میں سے زیادہ تر ٹیکس اس تشخیص شدہ قدر (固定資産税評価額) پر لگتے ہیں جو شہر زمین اور عمارت کے لیے درج کرتا ہے، نہ کہ خریداری کی قیمت پر۔ پرانے گھر کی خریداری میں، خریدار اور بیچنے والا دونوں اپنا اپنا بروکر ادا کرتے ہیں، جو قانونی حد سے زیادہ نہیں ہوتا۔ نیچے ہر پہلے سے طے شدہ قدر کے ساتھ قانون یا نوٹیفکیشن، شق اور آخری تصدیق کی تاریخ درج ہے، یا اسے مارکیٹ کے رواج کے طور پر نشان زد کیا گیا ہے۔ قانون کے نام جاپانی زبان میں ہی رکھے گئے ہیں تاکہ آپ سرکاری متن تلاش کر سکیں۔

قانونی حوالہ جات
مددستاویزشقآخری تصدیقلنک
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): زمینماخذ: 措法شق: 第72条آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2029 تک نافذ (اس دن سمیت)متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): عمارتماخذ: 措法شق: 第73条آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): عمارتماخذ: 措法شق: 第72条の2آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): رہنماخذ: 措法شق: 第75条آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税): زمینماخذ: 地法شق: 附則第11条の2 第1項آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
اسٹامپ ٹیکس (印紙税): خریداری کا معاہدہ، خریدار کا نسخہماخذ: 印紙税法 (Stamp Tax Act) 別表第一 第1号文書; 措法شق: 措法 第91条; bands up to 100,000: 印紙税法 別表第一 第1号 (no reduction)آخری تصدیق: 9 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
اسٹامپ ٹیکس (印紙税): قرض کا معاہدہماخذ: 印紙税法شق: 別表第一 第1号の3文書آخری تصدیق: 9 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
دلالی فیس، آپ کا بروکرماخذ: 宅地建物取引業法 (Real Estate Brokerage Act) 第46条; 昭和45年建設省告示第1552号, last amended by 令和6年国土交通省告示第949号 (2024-06-21, in force 2024-07-01)شق: 告示 第二آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
عدالتی دستاویز نویس (司法書士)مارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
قرض دہندہ کی فیسمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
آتشزدگی بیمہمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
مستقل اثاثہ ٹیکس (固定資産税): سال میں آپ کا حصہمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
متغیر شرح سود کا قرض: ادائیگی کی تبدیلیوں کے درمیان برسوں کی تعداد (پانچ سالہ اصول اور 125 فیصد اصول)مارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
متغیر شرح سود کا قرض: ہر ری سیٹ پر ادائیگی میں زیادہ سے زیادہ اضافہ (پانچ سالہ اصول اور 125 فیصد اصول)مارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
مکمل مدت کی مقررہ شرح کا قرض (全期間固定): زیادہ سے زیادہ قرض کی رقمماخذ: 住宅金融支援機構, conditions of its long-term fixed-rate loanشق: 借入額آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
مکمل مدت کی مقررہ شرح کا قرض (全期間固定): اس حد سے زیادہ تناسب (LTV) پر زیادہ شرحماخذ: 住宅金融支援機構, conditions of its long-term fixed-rate loanشق: 融資率آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
وقت سے پہلے ادائیگی کا جرمانہمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
واجبات اور آمدنی کا تناسب (DTI) کی زیادہ سے زیادہ حد، آمدنی قبل از ٹیکس پرمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
قرض اور قیمت کا تناسب (LTV) کی عام زیادہ سے زیادہ حدمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): معیاری شرح، زمینماخذ: 登録免許税法 (Registration and License Tax Act)شق: 別表第一 一(二)ハآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): معیاری شرح، عمارت کی ملکیت کی منتقلیماخذ: 登免法شق: 別表第一 一(二)ハآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): معیاری شرح، عمارت کی پہلی رجسٹریشنماخذ: 登免法شق: 別表第一 一(一)آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رجسٹریشن اور لائسنس ٹیکس (登録免許税): معیاری شرح، رہنماخذ: 登免法شق: 別表第一 一(五)آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税): معیاری شرحماخذ: 地方税法 (Local Tax Act)شق: 第73条の15آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税): رہائشی زمین کا نصف قدر پر ٹیکسماخذ: 地法شق: 附則第11条の5 第1項آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税): رہائشی گھر کے نیچے زمین کے لیے کم از کم کمیماخذ: 地法شق: 第73条の24آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税): رہائشی گھر کے لیے کٹوتیماخذ: 地法شق: 第73条の14 第1項 (new), 第3項 (resale)آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
جائیداد خریداری ٹیکس (不動産取得税): اس حد سے کم قدر پر ٹیکس واجب نہیںماخذ: 地法شق: 第73条の15の2آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
دلالی فیس: کم قیمت گھر کے لیے حدماخذ: 宅地建物取引業法 (Real Estate Brokerage Act) 第46条; 昭和45年建設省告示第1552号, last amended by 令和6年国土交通省告示第949号 (2024-06-21, in force 2024-07-01)شق: 第七, 第八 ("三十万円の1.1倍に相当する金額を超えてはならない")آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
ٹیکس کی بنیاد 1,000 ین سے کم حصہ ہٹا کر نکالی جاتی ہےماخذ: 国税通則法 (Act on General Rules for National Taxes); 地法شق: 国税通則法 第118条 第1項; 地法 第20条の4の2 第1項آخری تصدیق: 9 اکتوبر، 2026ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔
ٹیکس کی رقم 100 ین سے کم حصہ ہٹا کر نکالی جاتی ہےماخذ: 国税通則法 (Act on General Rules for National Taxes); 地法شق: 国税通則法 第119条 第1項; 地法 第20条の4の2 第3項آخری تصدیق: 9 اکتوبر، 2026ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔
مستقل اثاثہ ٹیکس (固定資産税): سالانہ معیاری شرحماخذ: 地法شق: 第350条 第1項آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رہائشی اراضی چھوٹ (住宅用地の特例): مستقل اثاثہ ٹیکس، ہر گھر کے پہلے 200 مربع میٹرماخذ: 地法شق: 第349条の3の2 第2項آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رہائشی اراضی چھوٹ (住宅用地の特例): مستقل اثاثہ ٹیکس، ہر گھر کے 200 مربع میٹر سے زائد حصہماخذ: 地法شق: 第349条の3の2 第1項آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
مستقل اثاثہ ٹیکس (固定資産税): نئے گھر کے لیے کمیماخذ: 地法شق: 附則第15条の6آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
شہری منصوبہ بندی ٹیکس (都市計画税): سالانہ شرحماخذ: 地法شق: 第702条 第1項, 第702条の4 (limit 0.3 %)آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
شہری منصوبہ بندی ٹیکس (都市計画税): شہر کے مقرر کردہ سب سے زیادہ شرحماخذ: 地法شق: 第702条の4آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
رہائشی اراضی چھوٹ (住宅用地の特例): شہری منصوبہ بندی ٹیکسماخذ: 地法شق: 第702条の3آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
انتظامی فیس اور مرمتی فنڈ (管理費・修繕積立金) ماہانہمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
آتشزدگی بیمہ سالانہمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
کھپت ٹیکس (消費税) کرائے پر: رہائشی کرایہ داری پر لاگو نہیںماخذ: 消費税法شق: 第6条 第1項, 別表第二 第13号آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
کرائے کی آمدنی پر آمدنی ٹیکس، مثالی شرحمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
کرایہ آمدنی کے لیے ٹیکس حد: کوئی نہیںمارکیٹ کا رواج، کوئی قانونی دستاویز نہیںآخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026
بعد میں دوبارہ فروخت پر بیچنے والے کی دلالی فیسماخذ: 昭和45年建設省告示第1552号شق: 第二آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
گھر کی فروخت پر خصوصی چھوٹ (3,000万円特別控除)ماخذ: 措法شق: 第35条آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)

ٹوکیو (23 وارڈز) کے مخصوص قواعد

ٹوکیو (23 وارڈز) کے مخصوص قواعد
مددستاویزشقآخری تصدیقلنک
مستقل اثاثہ ٹیکس (固定資産税): سالانہ معیاری شرحماخذ: 東京都都税条例 (Tokyo Metropolitan Tax Ordinance); 地法 第734条آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
شہری منصوبہ بندی ٹیکس (都市計画税): سالانہ شرحماخذ: 東京都都税条例 (Tokyo Metropolitan Tax Ordinance); 地法 第734条آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 2026متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)
شہری منصوبہ بندی ٹیکس (都市計画税): ٹوکیو کی چھوٹے رہائشی قطعات کے لیے اضافی چھوٹماخذ: 東京都都税条例 附則آخری تصدیق: 8 اکتوبر، 202631 مارچ، 2027 تک نافذ (اس دن سمیت)ڈیفالٹ قدر۔ اپنے قرض دہندہ یا ٹیکس دفتر سے وہ عدد معلوم کریں جو آپ پر لاگو ہوتا ہے۔متن دیکھیں (نئے ٹیب میں کھلتا ہے)