מס רישום ורישיון (登録免許税): קרקע מקור: 措法 措法 סעיף: 第72条 第72条 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2029 (כולל) צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס רישום ורישיון (登録免許税): בניין מקור: 措法 措法 סעיף: 第73条 第73条 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2027 (כולל) צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס רישום ורישיון (登録免許税): בניין מקור: 措法 措法 סעיף: 第72条の2 第72条の2 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2027 (כולל) צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס רישום ורישיון (登録免許税): משכנתה מקור: 措法 措法 סעיף: 第75条 第75条 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2027 (כולל) צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) היטל רכישת מקרקעין (不動産取得税): קרקע מקור: 地法 地法 סעיף: 附則第11条の2 第1項 附則第11条の2 第1項 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2027 (כולל) ערך ברירת מחדל. כדאי לבדוק מול הגוף המלווה או רשות המסים מהו הערך שחל עליכם. צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) בול הכנסה (印紙税): חוזה המכר, עותק הקונה מקור: 印紙税法 (Stamp Tax Act) 別表第一 第1号文書; 措法 印紙税法 (Stamp Tax Act) 別表第一 第1号文書; 措法 סעיף: 措法 第91条; bands up to 100,000: 印紙税法 別表第一 第1号 (no reduction) 措法 第91条; bands up to 100,000: 印紙税法 別表第一 第1号 (no reduction) נבדק לאחרונה: 9 באוק׳ 2026 9 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2027 (כולל) צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) בול הכנסה (印紙税): חוזה ההלוואה מקור: 印紙税法 印紙税法 סעיף: 別表第一 第1号の3文書 別表第一 第1号の3文書 נבדק לאחרונה: 9 באוק׳ 2026 9 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) עמלת תיווך, המתווך שלכם מקור: 宅地建物取引業法 (Real Estate Brokerage Act) 第46条; 昭和45年建設省告示第1552号, last amended by 令和6年国土交通省告示第949号 (2024-06-21, in force 2024-07-01) 宅地建物取引業法 (Real Estate Brokerage Act) 第46条; 昭和45年建設省告示第1552号, last amended by 令和6年国土交通省告示第949号 (2024-06-21, in force 2024-07-01) סעיף: 告示 第二 告示 第二 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) עורך רישום משפטי (司法書士) נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 עמלות הגוף המלווה נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 ביטוח אש נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 מס נכסים קבועים (固定資産税): חלקכם בשנה נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 הלוואה בריבית משתנה: מספר השנים בין שינויי תשלום (כלל חמש השנים וכלל 125%) נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 הלוואה בריבית משתנה: העלייה המרבית בתשלום בכל עדכון (כלל חמש השנים וכלל 125%) נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 הלוואה בריבית קבועה לכל התקופה (全期間固定): סכום ההלוואה המרבי מקור: 住宅金融支援機構, conditions of its long-term fixed-rate loan 住宅金融支援機構, conditions of its long-term fixed-rate loan סעיף: 借入額 借入額 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) הלוואה בריבית קבועה לכל התקופה (全期間固定): ריבית גבוהה יותר מעל יחס הלוואה לשווי זה מקור: 住宅金融支援機構, conditions of its long-term fixed-rate loan 住宅金融支援機構, conditions of its long-term fixed-rate loan סעיף: 融資率 融資率 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) עמלת פירעון מוקדם נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 יחס חוב להכנסה (DTI) מרבי, מחושב מההכנסה ברוטו נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 יחס הלוואה לשווי (LTV) מרבי נפוץ נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 מס רישום ורישיון (登録免許税): השיעור הרגיל, קרקע מקור: 登録免許税法 (Registration and License Tax Act) 登録免許税法 (Registration and License Tax Act) סעיף: 別表第一 一(二)ハ 別表第一 一(二)ハ נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס רישום ורישיון (登録免許税): השיעור הרגיל, העברת בעלות על בניין מקור: 登免法 登免法 סעיף: 別表第一 一(二)ハ 別表第一 一(二)ハ נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס רישום ורישיון (登録免許税): השיעור הרגיל, רישום ראשון של בניין מקור: 登免法 登免法 סעיף: 別表第一 一(一) 別表第一 一(一) נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס רישום ורישיון (登録免許税): השיעור הרגיל, משכנתה מקור: 登免法 登免法 סעיף: 別表第一 一(五) 別表第一 一(五) נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) היטל רכישת מקרקעין (不動産取得税): השיעור הרגיל מקור: 地方税法 (Local Tax Act) 地方税法 (Local Tax Act) סעיף: 第73条の15 第73条の15 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) היטל רכישת מקרקעין (不動産取得税): קרקע למגורים ממוסה על מחצית השווי מקור: 地法 地法 סעיף: 附則第11条の5 第1項 附則第11条の5 第1項 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 בתוקף עד 31 במרץ 2027 (כולל) צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) היטל רכישת מקרקעין (不動産取得税): ההפחתה המזערית לקרקע מתחת לדירת מגורים מקור: 地法 地法 סעיף: 第73条の24 第73条の24 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) היטל רכישת מקרקעין (不動産取得税): ניכוי לדירת מגורים מקור: 地法 地法 סעיף: 第73条の14 第1項 (new), 第3項 (resale) 第73条の14 第1項 (new), 第3項 (resale) נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 ערך ברירת מחדל. כדאי לבדוק מול הגוף המלווה או רשות המסים מהו הערך שחל עליכם. צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) היטל רכישת מקרקעין (不動産取得税): שווי שמתחתיו אין חובת תשלום מקור: 地法 地法 סעיף: 第73条の15の2 第73条の15の2 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 ערך ברירת מחדל. כדאי לבדוק מול הגוף המלווה או רשות המסים מהו הערך שחל עליכם. צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) עמלת תיווך: תקרה לדירה במחיר נמוך מקור: 宅地建物取引業法 (Real Estate Brokerage Act) 第46条; 昭和45年建設省告示第1552号, last amended by 令和6年国土交通省告示第949号 (2024-06-21, in force 2024-07-01) 宅地建物取引業法 (Real Estate Brokerage Act) 第46条; 昭和45年建設省告示第1552号, last amended by 令和6年国土交通省告示第949号 (2024-06-21, in force 2024-07-01) סעיף: 第七, 第八 ("三十万円の1.1倍に相当する金額を超えてはならない") 第七, 第八 ("三十万円の1.1倍に相当する金額を超えてはならない") נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) בסיס המס מעוגל כלפי מטה ל-1,000 ין מקור: 国税通則法 (Act on General Rules for National Taxes); 地法 国税通則法 (Act on General Rules for National Taxes); 地法 סעיף: 国税通則法 第118条 第1項; 地法 第20条の4の2 第1項 国税通則法 第118条 第1項; 地法 第20条の4の2 第1項 נבדק לאחרונה: 9 באוק׳ 2026 9 באוק׳ 2026 ערך ברירת מחדל. כדאי לבדוק מול הגוף המלווה או רשות המסים מהו הערך שחל עליכם. סכום המס מעוגל כלפי מטה ל-100 ין מקור: 国税通則法 (Act on General Rules for National Taxes); 地法 国税通則法 (Act on General Rules for National Taxes); 地法 סעיף: 国税通則法 第119条 第1項; 地法 第20条の4の2 第3項 国税通則法 第119条 第1項; 地法 第20条の4の2 第3項 נבדק לאחרונה: 9 באוק׳ 2026 9 באוק׳ 2026 ערך ברירת מחדל. כדאי לבדוק מול הגוף המלווה או רשות המסים מהו הערך שחל עליכם. מס נכסים קבועים (固定資産税): השיעור הרגיל לשנה מקור: 地法 地法 סעיף: 第350条 第1項 第350条 第1項 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) הקלת מס לקרקע למגורים (住宅用地の特例): מס נכסים קבועים, 200 מ״ר ראשונים לכל יחידת דיור מקור: 地法 地法 סעיף: 第349条の3の2 第2項 第349条の3の2 第2項 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) הקלת מס לקרקע למגורים (住宅用地の特例): מס נכסים קבועים, שטח קרקע מעל 200 מ״ר לכל יחידת דיור מקור: 地法 地法 סעיף: 第349条の3の2 第1項 第349条の3の2 第1項 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס נכסים קבועים (固定資産税): הפחתה לדירה חדשה מקור: 地法 地法 סעיף: 附則第15条の6 附則第15条の6 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 ערך ברירת מחדל. כדאי לבדוק מול הגוף המלווה או רשות המסים מהו הערך שחל עליכם. צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס תכנון עירוני (都市計画税): השיעור לשנה מקור: 地法 地法 סעיף: 第702条 第1項, 第702条の4 (limit 0.3 %) 第702条 第1項, 第702条の4 (limit 0.3 %) נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס תכנון עירוני (都市計画税): השיעור הגבוה ביותר שעיר רשאית לקבוע מקור: 地法 地法 סעיף: 第702条の4 第702条の4 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) הקלת מס לקרקע למגורים (住宅用地の特例): מס תכנון עירוני מקור: 地法 地法 סעיף: 第702条の3 第702条の3 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) דמי ניהול וקרן שיפוצים (管理費・修繕積立金) לחודש נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 ביטוח אש לשנה נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 מס צריכה יפני (消費税) על דמי שכירות: אינו חל על השכרת דירת מגורים מקור: 消費税法 消費税法 סעיף: 第6条 第1項, 別表第二 第13号 第6条 第1項, 別表第二 第13号 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) מס הכנסה על דמי שכירות, שיעור לדוגמה נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 סף חבות במס על הכנסה משכירות: אין נוהג מקובל בשוק, ללא מסמך חוקי נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 עמלת תיווך של המוכר במכירה חוזרת בעתיד מקור: 昭和45年建設省告示第1552号 昭和45年建設省告示第1552号 סעיף: 第二 第二 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה) ניכוי מיוחד במכירת דירת מגורים (3,000万円特別控除) מקור: 措法 措法 סעיף: 第35条 第35条 נבדק לאחרונה: 8 באוק׳ 2026 8 באוק׳ 2026 צפייה בטקסט (נפתח בכרטיסייה חדשה)